Saturday, June 19, 2010

taDe TajOK...!!

salam sejahtera semua!!!
yeay... hari aku blogging ini ialah hari Sabtu okey... dah malam dan sudah hampir ke pertengahan malam dah pun!! alamak!! ini bermakna bahawa esok hari Ahad.. yelah.. Betul sangat la tu. memang tepat sekali... huh!! WTH ha? huhuh... kenapa cuti-cuti aku tahun ni rasa macam angin lalu je... sekejap sangat la..tak puas hamba nak bercuti...(walaupun hanya duduk kat rumah je)... ARGGHHHH!!!! tekanan la... aku inginkan cuti yang amat puas... baik berhenti sekolah je kan??? hahahha.... dan..... untuk pengetahuan semua juga, aku tak bersedia pun nak naik sekolah semula... uhuhuhuh.... semua kerja sekolah tak ada yang da siap pun.. Fullamak!! tahniah buat diriku ini.. bongok tol... kesah ke aku?? hahahah.... tapi, tapi dan tapi... aku dah bersedia untuk mengetahui keputusan peperiksaan pertengahan tahun aku.. wuhuhuhu.... bangga kah?? kecewa kah?? waaarrrghhhh!!!... sabar ye Rithau.. kata kau da sedia apa lah.. huhuh...
oh ya!!
pagi tadi, aku dah pergi ke kelas tambahan yang sungguh eksklusif yer kawan-kawan!!! apa lagi kalau bukan kelas tambahan ADD MATH.. huhuh... dan keputusan 'exam' aku pun dah diketahui... and YESS!!! tahniah buat diriku lagi sebab dapat 'C'... HOI!!! itu pon nak bangga kah? suka hati aku lah.. Blog aku oke.. kesah?? huh.. hehehehhe.. dan pagi tadi juga semua soalan telah dibincangkan,... sakitnya hati ini bila soalan itu dibincangkan hanya Tuhan sahaja yang tahu... yelah... masakan tidak, semua yang salah adalah kerana "CUAI".... (masakan?? yummy-yummy.. hahah) oleh itu, kawan-kawan sekalin, silalah berhati-hati tatkala nak jawab soalan ADD MATH... jangan tiru macam saya.. hahahha.... apakah?* jeng jeng jeng.... tiru orang yerk?? heheheh... jangan marah yer,, hehhe.. ok la... sekian untuk hari ni...
akhir kata dariku... SELAMAT BERSEKOLAH... YEah!! Chaiyok!!... wotak kaw...
p/s: semakin hari, semakin merepek... bila nak insaf ni?? hish!

2 comments:

HageNana said...

C tu tok comel,cntik,cun!!huhu!!

rithau_al_deen said...

o yeah?? baekla cik ama...
kamu pula dpt bpe??