Wednesday, December 15, 2010

SamPai BilE???

Salam Sejahtera wahai bloggers sekalian... Tak lupa jugak buat peminat setia En. Deen.. *perasan.. hahahah... Aah kan? En.Deen sentiasa mulakan aktiviti blogging dengan ketawa.. huhuh... Bagus ta?? Awet muda bro! haha.. Dan hari ni, aku nak menceritakan sedikit perihal diriku sendiri... hahahah.... *selama ni diri sendiri gak... Apa yang aku merepek nih? ahh.. Abaikan... Mulakan hidup baru.. Teeeettttttttttt.... Tamat sudah sesi merepek..

Hari ni aku nak menceritakan pasal FOLLOWERS... Apa kejadahnya semua nih?? haaa???
*rilex2 jgn emo dlu... Kecewa tahap gila babas alagapas punya la... Memang kecewa nak mampus... Cuma belum mampus je lagi.. huhu... Aku sungguh kecewa kerana blog aku yang macam SAMPAH ni memang takde followers... Eh silap, bukan tak de tapi sikit tahap pabenda kagi pun ta tau. dah aku.. *pening na pikir perbandingan... Mana taknya, blog ni da berusia 1 tahun lebih, tapi followers 12 org je?? kejadah kau! Sungguh tak masuk akal... Orang lain punye followers dekat 70++ meski blog seusia dengan ku.. haah... Ape rahsia?? Memang kecik aty...

Selama nih, memang keje aku je follow blog orang tapi orang ta rety la nak follow blog aku.. TAkpe2... TAnak follow suda!! Yang best nye suro aku follow naty die follow balik, penyudahnye harem!! Habuk pun tadak!~ HUh.. Macam hape je... huhuhu.... Bukannya aku nih nak paksa org follow blog aku, tapi follow la... Sian aku.. *apekah? bkn sme je mksodnye?? huhuh.... Suke aty lah!

Tapi!!!!!!!! Ade sesatu yang menggemparkan aku! HAAAAAAA... Jangan memain... Tadi kan, aku gatal-gatal tangan sape yang 'ter' follow aku... Sekali ternampak satu nama makhluk tuhan paling seksi nih .. * aww aww aww.. ala2 Mulan Jameela... hahahhah... Name die enn En. Tikus ...
Eeh.. Memang terharu giler tengok die follow blog aku... hahahah... Blog die faberet aku tau.. Sile Check up.. (kelik name die) huhu.. tak tahu la, same ade die just follow and buat dunno je atau baca post2 aku.., hahahha... Lantak la.. yang penting, ENCIK TIKUS FOLLOW BLOG SAYA!! hahhaha.... Dia ni kire cam blogger yang terer gak la... *wink wink.. heheheheh



Erkkk!!~ cm ta clear ckt.. hahah...


p/s: thnxz En. Tikus

4 comments:

HageNana said...

hahah keciannye ko! aku pown same la jgn wisau. tp xde la 12 org. huhu
erk tp kn aku try tekan follow mg x bleh la. tu kot mslhnye. kot~ hee

ENCIK TIKUS said...

aigo~ saya bukan follower hantu maa, keh keh

M Y S H I said...

takpe. awak teruskan berblogging dan rjin pergi blog org lain gak. heee :)

rithau_al_deen said...

en. tikus: huhuhuh... oke2..
miranisa: thnxz yaw!!