Friday, December 3, 2010

~~MenTari KemBali MeMancAr~~

woot woot... salam blogger semua... apa khabar? op kos la sehat ye tak? kalau tak takkan korang nak menggagahkan diri menghadap lappy@pc kan kan kan?? heheh... oh ye.. di saat aku sedang memblogging ni, aku tertanya-tanya jugak kenapa tajuk entry aku macam gitu? waahahhaa.... tak ke bangang namanye? dah tulis pastu sendiri pening la... hahhaha

***************************************************************************************
...sekian untuk merepek...

Oh ya! Hari ini aku kembali blogging setelah berbulan-bulan tak blogging. Maaf ye peminat sekalian *(macam ade).. Bukan kehendak aku untuk malas blogging, tapi masa beltul-betul cemburu dengan aku.. aku pun tak paham kenapa die mesti nak cemburu dengan aku yang kiut nih... *(tecer Fami cakap) hehe... Almaklumlah, SPM CANDIDATE 2010.. wohooo!!! Gempak kan? memang gempak gila ah... cam artis popular Kampung Air Putri je.. hahahah.... * cukup merepek ye deen..

Actually, aku masih lagi sedang exam.. and this is my final week.. yeah!! tak sabar ni.. tapi, tetap bersabar.. huh!! Apakah?? *(diam sudah).. Dan dan dan.... aku merasakan keyakinan aku terhadap result yang akan kuar agak tinggi la.. wah! Condifent nih.. hahahha... bagus la kan bila yakin, daripada tak yakin langsung ek?? heheh... walaupun terdapat beberapa paper yang jelasnye mengecewakan aku, but aku still na yakin kan diri sebab aku dak buat yang terhabis baik bro n sis... *(nah KAw) hahah....

lagi satu, sebenarnya aku masih malas na blogging ni... yela, buat apa nak blogging sedangkan tak ada orang na jengah blog bersawang nih.
.. huh! kecewa aku.. ade gak aku terminate account blog ni.. huuh.... tapi, baru sebentar tadi ada orang tanya aku bila nak update blog.. wah! terharu nih.. ada gak yang nak singgah kat blog berhantu nih.. huhuh.... terima kasih sangat la Makcik Aniss... *(entah-entah kesian je kat blog aku) :(
lantak la.. janji ade gak yang nak baca... heheh....

uhm... malas pulak nak bebel panjang-panjang... nanti lagi takde orang nak baca... hehhe...
anyway, Wish me the best of luck in SPM 2010 k... heheh.... semoga doa kalian mengiringi paper-paper exam ku yang akan di tanda... oh no!! tanda bebaik wahai pemeriksa.. huuh....
nanti, lepas abes exam aku blogging hari-hari ye... *(insyaAllah~~~~~)


p/s: minat Maher Zain


2 comments:

Anis S. said...

Makcik Anis ni seorang stalker yang hebat ye, pakcik Rithau. Takde mana sebab kesian jea :P

P/S : Hidup Maher Zain! xD

rithau_al_deen said...

hahahah....
baikla MC a.k.a mkck ckgu.. haha.. hahah