Sunday, August 29, 2010

~~keBinGungAn~~

salam blogging semua...
apa khabar? diharapkan sihat la hendaknye...
sesungguhnye aku sentiasa sihat disini...
syukur alhamdulillah kerana Allah masih melimpahkan kenikmatan
kesihatan yang berpanjangan buatku..
semoga Allah sentiasa melimpahkan kurniaanNya buat semua blogger lain yer...
tak lupa kepada pembaca juga.. hehehhe

merujuk kepada tajuk entry aku..
sesungguhnya aku memang sedang sangat dilanda kebingungan...
bingung yang amat sangat la.. aah!! memamng bingung betul!!
namun, malangnya aku sendiri tidak tahu punca kebingungan ini..
ececeyh... nak berpunca segala...
alah, tak lain tak bukan.. pastinya berpunca dari dalam diri
sendiri kn?? betul tak?? betul betul betul!!...
apakan daya, konflik dalaman yang melanda diriku
sungguh banyak.. letih beb nak settle kan satu2..
ksian aku kan??? sudah la tu, ta settle 1 kanflik, kuar pulak konflik lain...

hurm.. macam2 belaku kat aku.. dalam aku sibuk mempersiapkn diri menghadapi
percubaan SPM dan real SPM.. macam2 konflik muncul...
menyentuh segenap diriku.. baik emosi, fizikal, mental, jasmani, intelek dan macam2 lagi la... banyaknye terlampau-lampau!
tak terkira banyaknye... air mata ni, tak payah nak cerita la..
sampai kering di pipi.. cewahh!! ahahahah...
tek dinafikan aku memang suka menangis.. tp, tak tau kenapa, susahnya
air mata ni nak keluar.. huhuh.. aku rasa puas bila dapat menangis..
haaa!!! jangan terperanjat, aku suke menangis beb...
especially bila stress... menangis adalah cara terbaik
untuk aku kurangkan tekanan jiwa...
mungkin tak akan hilang sepenuhnya.. tapi, kurang la sikit...



p/s: ada cara lain na release tension ta???




18. during the final exam Pictures, Images and Photos

2 comments:

HageNana said...

itau kan aku ade ajar cre nk release tension tu! wakkakaka

rithau_al_deen said...

haa!!! cmne2??