Friday, August 20, 2010

AwK mMg BAguS sgT lArrr!!...

salam blogger sume... pekabar yerk?? harap-harap sihat sentiasa la yekk..
hurm... hari ini dah hari ke sepuluh semua umat islam berpuasa...
sekejap je masa berlalu..
pejam celik pejam celik.... wink wink... dah pun sepuluh hari puasa...
tahniah kepada yang masih belum ponteng... teruskan ibadah anda ye...
kepada yang da ponteng secara sengaja ataupun tidak...
bayarlah hutang anda tahun depan...
nanti jangan nak buat-buat terlupa.. hehehe....

ooopss cukup la nasihat pakcik ye nak.. huhuh...
ok.. berbalik kepada tajuk entry aku nih.. yeah!!!...
title tu mmg ditujukan khas untuk para
Penggubal Soalan Percubaan Negeri Johor...
and yes... Encik-encik, Puan-puan, Tuan-tuan sekalian memang 'Best' betul la...
AAh... betul sangat la tu.. sangat best... tak terhingga ke'best'an die uh,...
hah?? na tau kenapa?
meh aku cerita ye... sebab soalan yang telah siap digubal dan dijawab itu memang lah susah
belaka... aku rasa ia perlu dipersusahkan lagi.. eh silap.. dipermudahkan...
factorise la soalan tu bagi ringkas-ringkas je.. huh.... ni cam tanak bagi orang pass je an..
agak-agal la encik nak buat soalan pun.. huhuh....

sedih ar cam ni... tak de satu pun paper yang menggembirakan aku... sume nye nak buat aku sedih je.. huhuhu.... sedih la cam ni... bayangkanla... (wink,wink) subjek teras da memerah keringat otak.. inikan pula subjek elektif nanti.. owh!!! ampunkan dosaku ibu!!! huh?? huhuhu...
takpe-takpe... usaha lagi incik Rithau,... tingkatkan usaha... Rithaudin Chaiyok!!!.. wah!! semangat nih...

Encik Penggubal ingat saya takut sangaT?? mana yang susah sangat tu?? meh sini biar saya kosongkan.. hahahahah.... biar saya jawab jawapan yang salah... sapa suro seksa saya.. huhu.... saya cabar bagi yang lebih susah... saya jawabnye.. jangan isau.. t jangan na salahkan jawapan saya pula...


Stress Management Tips Pictures, Images and Photos

OUT~~~...

p/s: luahan hati semata!! huhuh sob sob...

6 comments:

Anis S. said...

Kalau setakat nak kosongkan, budak tadika pun reti wehh. Haha

iza zaty said...

sedih dok!!!

Anonymous said...

yg dh berlalu biarkan jelah..usaha tuk yg akn dtg..ade hikmah gak klu soalan SPM susah..graph markh akn turun..tp tuk trial mintak maaflah..bukan penggubal je kejam..examiner pun akn jd lbh kejam..haha..apa pun yg kami lakukan adalah untuk kebaikan kamu semua..huhu

rithau_al_deen said...

huhuh... mrs examiner... jgn la kejam dgn calon2

HageNana said...

hahah name pown pekse beb!
weh post kau yak nie smart.tulisn cntik siap de gmbr. huhu! keep it up. wakakka

rithau_al_deen said...

wah!!! tqtq.. tergharuu. hahahha