Tuesday, December 28, 2010

kenal jum!!

Salam sejahtera dan salam muhibbah buat semua blogger!! Oh yeah!! En Deen masih dalam mood gembira walaupun tengah bengang hari ni... HUH... OKE!! Entry aku hari ni bukan untuk menceritakan perihal kebenganganku yang tahap cipan gila babas alagapas, but nak memberi sedikit pengenalan bout seorang manusia yang gemuk comel!! Yea!! Dia abang angkat saya! Ye betul! En Deen mmg ade abg angkat!! kenapa?? Kamu semua ada masalah? sile kopek kuku dan tunjukkan pada jaga sekolah saya...

Oke... Sikit pengenalan bout die punye latar belakang k.... Lebih mudah jika kita gunakan kaedah pointing kan? tade la berpinar-pinar mata peminat beta nanti!! *apekah!!



Nama: Muhd Syahamieyzar b. Ahmad *sory lau slah eja

umo: ta ingt!! hahahh *kejam

Tempat tinggal: Sarawak... *sure ta pnah jumpa

kerja: penari pelajar la

Tempat kerja@beelajar: Universiti Malaysia Sarawak.. *idup Malaysia

tggi: 172 suda

berat: 62 *gemuks la! hahaha

Kaler mata: ta pnah nmpak

kaler rmbut: itam sure!

.......
........
.......
........
...........
.......
.......
...........
.............
.................


Ouh!! ta boleh tulis da!! knp nih?? *mls sbnrnye... hahahha
huhuh... sikit je pngenalan utk die... sbb aku ta tau na post ape lg utk entry ni.. bosan asyik sal beger je.. hahahqha... die ni stalker hebadd tau!! kuat abes skodeng belog aku then ta tgglkn jejak dan tanak ngaku! ciss.. hahahah...
LOVE U LA MY BRO!!! thnxz gak utk mamat nih sbb byk support aku dlm pe gak aku buat!!


p/s: jgn mngamuk ye cik abg! hahahaha

5 comments:

Anis S. said...

LOVE YOU JUGAK! *Bagi pihak dia. Kihkih.

Sorry tau :(

ameer said...

hahaha....i really LOVE my brother ita... =).....muaah2x...jgn marah..

ameer said...

*pembetulan.. ..*itau...

iza zaty said...

huhuhu. abg nie. aku knal. tapi dh lama xchat dgn dia. huhu

rithau_al_deen said...

aniss: hahaha... yeye.. tq keh keh keh
ameer: yela tu!!
zaty: ko sume nye knall. hahak