Thursday, December 9, 2010

~~ Hari KemErdeKAan~~

oh yeah~~.. salam 1 Malaysia sumer...
woot woot~~ hehehe... sedikit happy la hari ni... apa? tak tahu kenapa? kesian kamu kan?? Hari ni kan hari merdeka... yela.. 9 Disember 2010 kan hari kemerdekaan... hah? eh kau jangan memain... Aku cakap mengenai fakta ni okeh! yela! ingat aku buta sejarah ke?? huh... Ish... Kenapa tak nak percaya kata-kataku haaa??? ye la.. Kemerdekaan buatku le... Suda selesai menjawab kesemua soalan-soalan yang benar-benar menguji kesabaran dan kelelakian aku...*kejadah kau!! hahaha...

FUhhhh!!!~~ Tidak kejam kalau aku menarik napas lega kan?? huahuahuahua... Ternyata soalan-soalan itu begitu la mencabar Calon-calon yang comel macam aku..*apekah?? heheh... Jangan nafikan kebenaran yang En.Deen katakan ye!! Jika tidak anda semua dianggap kejam!! ngahahha....*merepek! ALahai... Biasala... Baru abis SPM kan, adat la... Tapi aku sorg je kot yang macam gini.. ngahahhaha.....

Ouh k... Apakah program aku untuk 6bulan ini??? HAaaa.... As usual la, semua orang bergalak nak pergi kerja kan kan kan?? haaaa... Pergi lah, pergi, pergi... Aku? Aku kerja juga... heheh... aku nak bekerja sendiri.. yaa!! betul.. En. Deen akan bekerja sendiri ye wahai follower ku yang sikit gile.. hahah... Aku nak berniaga Burger je la... kat depan rumah sendiri... heheh... ye.. betul... depan rumah aku... Ada masalah?? Rumah aku, bukan rumah kau kan? So,diam!! *kejam.. heheh...

Aku rasa idea aku itu agak bernas... bukan apa, saja nak bagi peluang kat budak-budak lain yang nak kerja tu... Sure beratur yang nak kerja kat Kedai Telekomunikasi, Kedai PAkaian, Pasaraya Jusco Mersing a.k.a KINI, Tesco Mersing a.k.a Tunas Manja etc.. Nanti, kalau aku minta, jadi ramai la pulak calon-calon pekerja situ.. Jadi, aku tolonglah kurangkan jumlahnya walaupun sorang... gahahhahaha... *pape je la... Bagus kan aku? *mengakulah!! Lagi satu, kalau kerja sendiri, tak payah la pening-pening pikir nak bangun awal dan tanak lambat pergi kerja... Ish, ta suke-tak suke... Itu sume zaman persekolahan, kini aku na merdeka!!! yeah!!! So, kalau kerja sendiri, aku boleh buka stall aku ikut suke aku... haaa... spe na marah?? Sape na potong gaji?? Sape nak buang kerja sendiri.. KAlau aku buang diri sendiri pun, sure aku akan kerja semula... *merepek lagi..

So, keputusan aku muktamad... hahaha.... Sape na bantah sile isi borang kat Jabatan Meteorologi.. hahah *merepek lagi!!




burger Pictures, Images and Photos
*layan berger jap... hehehe

p/s: dtg la beli burger sya... special price... 2x gnda harga asal aku bg.. hahah

No comments: