Saturday, December 25, 2010

BurGer Oh BurgEr....

Salam sejahtera wahai blogger-bloggers sekalian... keh keh keh.... Ternyata, sudah lama En. Deen tak aktif berbloggingkan?? Lama lah jugak... Adelah dalam 2-3 hari... Wadahek kau!! hahahhaha.... Lame la tu dohh... Eh kau, yang tu, yang ketiga dari kiri baris belakang lepas yang tengah-tengah tu.. Ingat ape?? Lame tau.. Kalau boleh, setiap jam hari-hari nak blogging tau... Sangat rindu sama blog aku yang sudah bertukar wajah nih! Haaaaaaa.... Tak perasan ea? Kan da laen nih.. Kaler ijau gitu!! Amik kau!! kah kah kah...


Oke2... AKu akui, memang aku agak
free busy kebelakangan ini dan mungkin untuk yang ke depan jugak! Kerana ape? Kerana aku dah mule bekerja... Ye.. Bekerja la... Kau ingat muke comot comel macam aku ni tak boleh kerja? Hei!! Salah orang lah beb... KAU!! Pergi kedai Cermin Mata Fong Mei sekarang!! Pergi tempah cermin mata bulat yang radius die 34cm!! Biar jelas sikit penglihatan tu..* Oke! cukup merepek...


Ye! aku Bekerja sebagai
Pegawai Bank bertauliah Peniaga burger tak bertauliah... kui kui kui kui... Aku suke kerja aku nih... Walaupun nampak sangat poyo dan agak bangang sengal ayat tu.. Tapi aku tetap nak cakap gak! keh keh keh... Aku suke kerja aku lah.. KAu ade kerja cam aku? Takde kan?? So.. Baik diam sebelum kau berubah jadi burger aku! Oke..


Actually, aku baru je bekerja selama tiga hari! Bermula Rabu, Khamis, dan Jumaat... huhuh... Rasanye, belum masa lagi nak cuti kot sebab baru je bukak kan... Nanti nampak macam hangat-hangat
taik najis ayam pulak... Orang kate, alang - alang menyeluk pekasam biar sampai ke pangkal lengan ye dak?? * macam tak kena je! Okey! Aku berniaga jauh nak mampus tau?? Memang beribu biji batu lah jaraknye dari pintu umah aku... KAlau jalan kaki kompem sempat terkentut 4789 kali.. *NAh kau!! kah kah kah Location die kat tepi jalan depan umah aku! Jauh gila kan?? Memang beribu biji batu jarak die dengan umah aku.. Nasib baik aku tak kira jumlah batu tu... Kalau tak, boleh aku bagitau korang jarak die... Then. samelah aku ngan orang yang kira bulu kambing kan?? *buat keje bodo!


Setakat nih, kutipan aku dah berjaya mencecah
768 ribu ringgit... hahahhaa... *EN. Deen makin kuat mengarot... Tade la sampai ribu... Ratus pon tak leh nak kate gak... Modal aku pun ta bole nak balik lagi.. huhuh.... Tapi, adatlah... Berniaga ni ada risiko, dan pasang surutnye.. huhuh... Berani buat, berani tanggung la... huhuhuh.... So, aku harap, korang bagi la support untuk perniagaan aku nih... TAk banyak lah.. Sekurangnya beli sebijik burger sejam pun dah Oke... Asalkan beli... Dapat lah aku income sikit2... huhuhu.... Tade la menangok cam orang tunggu ubi gugur... hwe hwe hwe...


burger Pictures, Images and Photos

Cam burger gerai aku lah!!

p/s: marjerin mengandungi lemak tepu yang boleh menyebabkan artery tersumbat!

2 comments: