Friday, February 11, 2011

Entry terpaksa!! huhuh

OUh!! Tidak Tidak dan Tidak!!! Memang tidak!! Tidak mungkin!! Tak juga mungkin!! Mana mungkin En.Deen rasa malas nak post entry!! Mustahil!! Siapa yang berani bawak mulut dia seendiri ke sana sini?? Kenapa dia tak bawak mulut awek dia je?? keh keh keh.. Ye! En.Deen bengang nih! Bengang akan kewujudan seorang manusia nih! Heran! Macam mana dia boleh menang perlumbaan jutaan sperm ayah dia? Cis!! Dah tu, berani pulak mereka-reka cerita!! VAVI lah! Berani-berani dia cakap yang En.Deen malas nak update entry baru?? Kurang ajaran sesat punya budak!! Nak kena flying kick laju-laju?? Tanak? Diam jea!!.

Disebabkan itu, aku pun terus mencapai lappy lantas meng'on'kannya! Nah!! Entry baru untuk kau!! Haaaa.. Kau lah! Baca lah Sampai muntah!! Kalau tak muntah jolok lah tekak tu guna senapang gajah putih! Bodroh punya orang!! Jangan lah nak buat cerita kalau tak tau pape!! Kan En. Deen dah bagitau yang En. Deen sangatlah SIBUK!! Tau tak maksud SIBUK tu ape?? Kalau tak tau pergilah cari KAmus Dewan edisi kelima! hahahhaa,....

oke! sumpah takde idea nak post entry!! *ni semua sebab kau la lahanat!!! oke! post pasal hari nih!! Bangun pagi jea satu malapetaka menimpa aku!! Takpe takpe aku terima dengan hati yang terbuka! Urat belikat aku sakit sangat!! Mungkin salah posisi tidur.. Aduhai!! sakitnya, hanya tuhan yang tahu.. tapi, aku gagahi diri jugak! Ceh! bangun pagi bajet cool jea kan.. Tegak jea kepala aku.. tegap jea bahu aku.. Dalam hati, Tuhan je yang tau sakitnye menahan perit.. hwe hwe hwe... BAngun jea.. aku pun bersiap-siap nak pergi sekolah.. Oooopppsss~~ Sekolah Memandu yea!! Bukan sekolah menengah! hehehk... Then, atas motor, aku rasa was-was nak bawak!! hahaha... Mana taknya, aku terpaksa jadi robot atas motor dek kerana urat belikat aku yang sakit nih.. huhuhuh... nak pusing kanan memerlukan posisi dan rotation 70darjah dengan betul... keh keh keh

Sampai sekolah tu, amik nombor.. aku bajet dapat siap cepat lah latihan hari nih.. Sekali menunggu dekat sejam baru dapat driving!! HUH!! driving lak sekejap nak mampus!! tak puas lah weh! tak sempat nak jadik expert tau!! Ngek tol!! balik jea aku sambung tido!! heheheh.,. Petang pegi men'settel'kan beberapa urusan rasmi.. Then, terjumpa Pak LAng a.k.a Boss aku.. Tak sempat nak sembunyi dia da tgur aku... WTh... Nasib baek tak kutuk aku!! sebab time keja memang aku menjadi antara bahan kutukan untuk mengimarahkan suasana kerja! Aku SUKA cam tu!! SUre lah esok kna kutuk aku!! Shit lah!! Siap urusan.. Balik rumah rest+ngamuk+update blog aku nih!!

P/S: aku updte nih ha!!! Ni lah entry terbangang dalam hidup aku!! Fak tuih!!


No comments: