Saturday, June 18, 2011

Kekentalan Orang seni

okeyh! setelah meneliti beberapa blog-blog retis.. Done! it's time for me to blogging pulak.. aiseh, speaking london lak.. Kemain lagi en.deen sekarang, menjak-menjak nak 'fly' pergi UK.. keh keh keh..


Kental jugak jiwa aku nak menghidupkan mood blogging walaupun perot nih dah play lagu dekat 69 track.. *kenapa mesti 69? hue hue hue..
okeyh.. nak menceritakan bahawa betapa kreatipnye aku.. well, aku memang kreatip.. dalam segenap aspek.. *kenapa entry aku semakin berbaur riak? ini membuatkan orang menyampah nak singgah belog aku nih.. hue hue hue..

strett to the point! cakap pasal kreatip.. mende yang subjektif.. lain orang lain pandangan mengenai seni ye dak?? ade orang kata, Kota A'Famosa tu cantik seni binanya.. ade gak yang tak setuju.. katanya, seni bina tandas awam kat KLCC lagi cantek! erk?? oke.. bukti tu bukti.. subjektipnye seni kreatip nih..


so, how bout orang seni?? subjektip jugek?? uhm.. tak tau.. maybe pemikiran mereka yang subjektip.. macam aku.. aiseh.. nak kata diri aku seni? well, suda terang lagi besuluh.. hue hue hue.. *ujian personality kate gitu, gitu la gamaknya.. heheh....


uhm.. siyesly aku tak pandai post entry berbaur pandangan.. bukan ade respon pun.. keh keh keh.. but, for me seni sgt subjektif but realistik.. betul tak?? contoh, lukisan Mona Lisa.. orang yang sangat berjiwa seni menilai hasil lukisan tu dengan teliti and sangat berseni.. and yes, lukisan tu realistik.. kalau tak, masakan benda tu kekal sampai sekarang and hangat diperkatakan.. kite sendiri pun tak tahu either Mona Lisa tu betul-betul ade atau tidak kan??

pening lah aku dengan entry nih... papepun, aku suke seni!
kbai.

p/s: penat buat maskot hari sukan sekolah aku ta abes.. seni nye maskot tu.. huhu.. lain yg dilakar, lain yang jadi.. betul2 subjektip.



. seni kan??

No comments: