Tuesday, January 25, 2011

~kesiAn~

Salam blogger... huhuh.. Dah lama aku tak blogging kan?? hehehehe... Malas lah.. Sungguh! Malas betul... Mula-mula memang malas... Tapi, sejak dua hari nih aku semakin busy, maka kemalasannya tu meningkat tahap high level lah.. huhuh... Tapi, baru-baru nih aku ade dengar salah sorang follower dan pembaca+peminat blog aku kena histeria.. Betul ke?? Ish.. Janganlah macam nih.. Kenapa korang tak jaga kesihatan nih?? Tak sayang aku ke?? Kalau korang tak pikir pasala aku sekalipun, tolonglah pikir pasal family korang yang memang memerlukan korang lagi.. huhuh... Yang lebih aku kecewa, 'follower' tu telah diserang penyakit itu kerana bekiau terlalu merindui untuk stalking blog aku.. Disebabkan aku tak blogging, dia kecewa terlampau sangat... Dia menangis sepanjang hari sapanjang minggu.. Kesian kamu lah.. Aku rasa, tak perlulah aku sebutkan namanya disini.. Ini untuk kebaikan dia dan aku jugak.. Aku tanak memalukan dia... huhuh... Oleh itu, aku pun terpaksa merajinkan diri untuk berblogging agar takde lagi penyakit-penyakit pelik menyerang 'follower' aku.. *konon.. hahha

Bercakap pasal busy tadi.. Seriously, aku memang sangat sibuk kebelakangan nih.. Huhuhuh... Entahlah, mungkin akan ambil masa lama untul kesibukkan nih hilang kutt. heheh.. Sebenarnyam aku sudah mula bekerja pulak di siang hari... Nah kaw~~... Siang makam kerja, memang bagus aku nih.. hahaha.. * Masuk bakul angkat sendiri.. hehhee... Yeah.. aku bekerja.., Malas lah nak explain pepanjang pasal kerja baru aku.. huhuh.. Cukuplah korAng semua tahu yang aku bukan tak update sebab malas,,... tapi, kerana kesibukan yang melanda tahap gabanalagapas... huhuhuh....

Yea.. Aku rasa cam tak cukup rehat.. Huhuhuh... Pagi-pagi dah bangun untuk pergi kerja.. Then balik, kena prepare untuk burger pulak.. Oh yeah!! burger tidak dilupakan.. Marilah beli burger saya... *promote jap.. hehhehe... Malam tutup burger,, terus tidur.. Memang 'lepak' betol.. huhuh... Pencari wang tegar aku nih.. hahhahah.. Nak buat ape duit banyak-banyak pun tak tau.. huhuh.. Kaya tak jugak.. Kayap pun tak jugak.. hahhaha.. Pokai jugak.. huhuhu... Takpe, usaha kena double baru hasilnya masyuk... huhuh...



p/s: nak hp baruu!!! huhuhuh.....

3 comments:

iza zaty said...

uhhu. melampau siap histeria. kalah kes kat skolah. hehe

Nabihah Saiyidah said...

sapelah insan itu...

rithau_al_deen said...

zaty: hahahha
NS: identiti di rahsiakn.. hahahha