Thursday, January 6, 2011

PaTot ke BanGgA???

Salam Sejahtera dan Salam Blogger buat semua belogger terhandal di negara Malaysia mahupun luar negara... Tak kesah la kalau blogger antarabangsat antarabangsa yang B.W atau Tertekan buka blog aku nih paham ke tak ape yang aku tulis... Kalau tak paha, sila translate sendiri... hwe hwe hwe... Oh yea.. Di kesempatan ini En Deen nak minta maaf pada semua follower En Deen kerana telah lama tidak update blog hijau nih.. hehehe... Maaf ye.. Bukan tak nak.. cume Malas faham?? hehehe... Even entry untuk tahun baru pun aku ta buat kan?? hua hua hua... aku hanya baca entry org but ta buat entry sendiri... kenapa?? cukuplah dengan entry orang ramai tu... Rata-rata semua blogger tulis pasal New year.. So, kalau aku gak tulis sal new year bosan la kan?? semua blogger tulis bnde yang sama... Baik baca satu blog jea lau gitu sebab semua blogger pun akan sampaikan bnda yang sama... yeah!! cerdik kan En Deen?? keh keh keh... macam gampang je ayat..

oke. street straight to the point k... sebelum aku menulis entry nih tadi, aku dengan kbosannya telah stalking blog aku sendiri.. kah kah kah.. *takde keje lah tu... ahahahha.... tibe-tibe, dalam satu entry aku yang paling latest *sebelum entry nih la.. ade 1 komen bertambah.. keh keh keh,... hati aku mula lah berbunga-bunga cinta layu atas lappy... *keh keh kah... skali aku bkak komen tu nah kau!! bahasa ape die pkai pun ta tahu... mcm mexican pun ade... itali pun ade.. kah kah kah...



  • komen-komen

ta sangka aku ade reader dri obesiti oversea baca belog aku.. FUHHHH... terharu gilebabasalagapas... tah ape die cakap tulis sepatah haram pun aku ta paham!! keh keh keh... Terharu biru aku tengok... wahahahah.... nampak?? itulah kelebihan ICT... orang yang jaoh beribu batu nautica selatan timur dan barat pun bole berhubung nagn kita hanya di hujung jari.. canggih kan?? Tersangat lah canggih... Hari nih, aku lihat ngan mata kepala, hidung, tengkuk, buku lali, rambut, bulu roma aku sendri,... kehebadtannya mmg terserlah lah... heheh.... dasat dasat.. hwe hwe hwe....


p/s: sape tahu mksod komen tuh??? gtau plezz!~

2 comments:

Anis S. said...

Aku tau!

"It appears that you are an expert in this field, your remarks are very interesting, thank you."

Kalau tak percaya, kau pergi translate kat Google :D

rithau_al_deen said...

wahahaha... ye lah!.. tq aniss.. kah kah kah